Fiskalne Blagajne

Danas na tržištu postoji velik broj ponuđača fiskalnih blagajni koje se razlikuju ovisno o funkcionalnostima koje nude, vrsti djelatnosti za koju su namijenjene i cijeni.

Jednostavnost, brzina i točnost jedni su od glavnih čimbenika koji utječu na odluku prilikom odabira fiskalne blagajne.

Odgovarajuća fiskalna blagajna može uvelike olakšati svakodnevni rad, a pružanjem točnih informacija pomoći pri kontroli i donošenju odluka.

Fiskalne Blagajne

Podkategorije

  • Blue Pos

    BLUE POS UGOSTITELJSTVO

    Predstavljamo Vam Blue POS, atraktivnu te mogućnostima i dizajnom naprednu POS blagajnu za ugostiteljstvo. Blue POS je kompletno rješenje POS blagajne za caffe barove, restorane, pizzerije, bistroe, pečenjarnice, noćne klubove i slične ugostiteljske objekte. Sadrži mnoštvo opcija kao što su grafički prikaz stolova, narudžbe, načini plaćanja, više nivoa rada, više kasa u cjelinu, daljinski pristup podacima i još mnogo toga.

    BLUE POS UGOSTITELJSTVO

    Ako želite potpunu kontrolu nad poslovanjem vašeg ugostiteljskog objekta, više slobodnog vremena, manje problema sa zakonom, manje problema s osobljem, efikasnije i modernije poslovanje, Blue POS je rješenje za Vas. Blue POS program radi na Windows operativnom sistemu. Kao bazu podataka koristi besplatnu inačicu Microsoft SQL Server Express, što mu daje široki spektar dodatnih mogućnosti koje u DOS sučeljima (crno tekstualno sučelje bez grafike i naprednih funkcija) nije moguće koristiti.

    Program podržava mrežni rad što znači da jedna ili više kasa mogu biti spojene na centralni server. Korisnik u back office-u može pristupiti bilo kojoj kasi radi uvida u financijsko stanje u bilo kojem trenutku bez zaustavljanja rada kase.
    Zbog različitih zahtjeva naših klijenata Blue POS program dostupan je kao standardna PC te kao Touch screen verzija. Obje verzije sadrže iste funkcionalnosti te imaju mogućnost zajedničkog rada u mrežnom okruženju (primjerice neke kase mogu biti standard PC, dok druge u istom sustavu mogu biti Touch screen).


    Tvrtka Plavo i dalje nastavlja razvoj Blue POS sustava, izdajući nove verzije sa novim funkcionalnostima koje su pretežno sugestija naših postojećih klijenata.
    U svakodnevnom ugostiteljskom poslu, vrlo je važna brzina preuzimanja, pripreme narudžbe te brzina posluživanja. Blue POS sadrži module za izdavanje narudžbi ili konzumacija po stolovima ili osobama. Isto tako iz nadrudžbi je moguće zbirno izdavanje računa kao i detaljni izvještaji po svim dokumentima.

    Onaj tko jednom radi na Blue POS-u ne pomišlja na drugo rješenje. Uvjereni smo da Blue POS može odgovoriti na sve Vaše zahtjeve.

    ŠTO BLUE POS NUDI VAMA?

    Da bi stekli dojam o količini dostuphih opcija koje pruža Blue POS sustav za ugostiteljstvo, pogledajte djelomičnu listu najznačajnijih od njih.

    • Rad na više korisničkih razina (vlasnik, zaposlenik). Upisom šifre ili pomoću kartice program automatski prepoznaje je li korisnik administrator ili konobar.
    • Korištenje caffe bar i restoranskog moda rada u smislu uključivanja ili isključivanja korištenja konobara, stolova, narudžbi i slično.
    • Rad s više konobara i detaljna kontrola svakog od njih na način da se mogu konfigurirati prava konobara (kojim opcijama konobar ima pristup, a kojima ne).
    • Korištenje upisa šifre ili RF ID kartica za identifikaciju konobara i administratora sa zvučnim signalom uspješnog ili neuspješnog logiranja.
    • Praćenje aktivnosti konobara na način da se bilježe sve njegove akcije. Administrator ima uvid u taj izvještaj.
    • Opcija automatskog logiranja konobara u iznimnim slučajevima gdje je višestruko logiranje u sustav nepotrebno i usporava rad.
    • Rad sa terasama i grafičkim prikazom stolova. Dostupno je 6 različitih vrsta stolova kao i boje koje označavaju je li stol slobodan ili nije. Administrator može sam definirati raspored stolova prema rasporedu u ugostiteljskom objektu.
    • Korištenje narudžbi sa neograničenim brojem pisača za narudžbe (kuhinja, šank).
    • Korištenje slijedova prilikom kreiranja narudžbi (aperitiv, predjelo, glavno jelo, itd).
    • Izdavanje R1/R2 računa.
    • Rad s različitim načinima plaćanja (gotovina, kartice, itd.).
    • Opcija računanja ostatka prilikom izdavanja računa.
    • Mogućnost definiranja popusta na određenu stavku ili cijeli račun.
    • Formiranje više cijena za jedan artikal (happy hour, akcija).
    • Opcija izdavanja više računa za jedan stol.
    • Prebacivanje stavki s jednog stola na drugi stol.
    • Prikaz vrijednosti u EUR-ima na izdanom računu.
    • Izgled tiskanog računa prema vlastitim željama.
    • Opcija napomene za račun na grafičkom prikazu terasa i stolova.
    • Pregled i ispis postojećih računa te po potrebi izmjena načina plaćanja i storniranje računa.
    • Rad sa svim standardnim POS pisačima i sučeljima (COM, LPT ili USB pisači).
    • Ispis izvještaja na POS ili A4 pisač te izvoz u PDF datoteku.
    • Korištenje bar koda pri ispisu računa.
    • Korištenje barkod skenera prilikom unosa artikla u račun.
    • Podrška za dodatni LED display za kupca.
    • Kontrola i uvid u dobavljače, tvrtke i osobe.
    • Evidencija nabave upisivanjem primki.
    • Kontrola skladiša (primke, izdatnice, otpis sirovina).
    • Uvid u trenutno stanje skladišta te povijest stanja skladišta u bilo kojem trenutku.
    • Korištenje naručitelja i kontrola virmanskog plaćanja.
    • Lista dužnika (tvrtki) koje ne podmiruju plaćanja virmanskih računa.
    • Pregled i ispis svih zakonski traženih izvješća.
    • Praćenje statistike prodaje u određenom satu jednog dana.
    • Kod većine izvještaja, osim tabličnog, prikazan je i grafički izvještaj.
    • Kontrola dnevnog pologa gotovine.
    • Mogućnost grupiranja artikala i sirovina u određene grupe radi praćenja financijskih i materijalnih izvještaja po svakoj grupi posebno.
    • Korištenje različitih boja i veličina za Touch Screen tipke artikala radi bržeg uočavanja i rada konobara (pogodno za noćne klubove).
    • Prikaz logotipa tvrtke na računu i izvještajima.
    • Slanje financijskog i materijalnog izvještaja na e-mail.
    • Slanje financijskog izvještaja na SMS.
    • Mogućnost definiranja radnih sati slijedećeg dana koje spadaju u izvještaj prethodnog dana (pogodno za noćne klubove čije je radno vrijeme nakon ponoći).
    • Više grafičkih skinova (boja) programa.
    • Automatsko detektiranje i prebacivanje baze podataka u novu poslovnu godinu.
    • Korištenje Touch Screen Audio player-a unutar blagajne.
    • Mogućnost daljinskog pristupa kasi (potreban pristup internetu) sa bilo kojeg mjesta na svijetu bez znanja i ometanja rada konobara.
    • Rad s više kasa u mreži pri čemu se sve kase ponašaju kao jedna.
    • Korisničke upute za rad u elektronskom i papirnatom obliku.
    • Blue POS Android server implementiran u blagajni za komunikaciju s udaljenim Android uređajima za daljinsko naručivanje.
    • Prilagodljivost poreznim sustavima bez intervencije servisera koristeći automatsku izmjenu PNP i PDV stope poreza za sve artikle u sustavu.
    • Kompatibilnost sa poreznim i državnim zakonima u smislu poreznih stopa i načina rada programa.

    IZVJEŠTAJI KOJE PRUŽA BLUE POS

    Blue POS program za ugostiteljstvo pruža veliki broj izvještaja koji voditelju poslovanja u svakom trenutku pružaju bitne informacije za kvalitetno poslovanje.

    • Lista artikala, sirovina, dobavljača i tvrtki.
    • Lista svih računa za tekuću poslovnu godinu.
    • Lista računa za određeni dan.
    • Lista virmana.
    • Lista računa kreditnih kartica.
    • Lista računa za pojedinu vrstu plaćanja.
    • Lista virmana za pojedinu tvrtku.
    • Lista storniranih računa.
    • Specifična lista računa koja uključuje filtriranje po konobaru, vrsti plaćanja, tvrtki, osobi, stolu, kasi, artiklu i vremenskom intervalu.
    • Dnevno i periodično financijsko izvješće (po konobarima, načinima plaćanja, grupama artikala, kasama, kategorijama artikala, kategorijama pića (PP-MI-PO) te PDV grupama).
    • Dnevno i periodično materijalno izvješće prodanih artikala po kategorijama Piće/Hrana/Ostalo i detaljnom ukupnom rekapitulacijom poreza te za svaku grupu posebno.
    • Dnevno i periodično materijalno izvješće potrošnje sirovine.
    • Filtrirano materijalno izvješće prodaje artikala koje uključuje filtriranje po konobaru, stolu, vrsti plaćanja, osobi, kasi i vremenskom intervalu.
    • Knjiga ulaznih računa (URA) za vremenski period ili cijelu poslovnu godinu.
    • Knjiga izlaznih računa (IRA) za vremenski period ili cijelu poslovnu godinu.
    • Izvještaj rang liste prodaje artikala.
    • Izvještaj financijske statističke prodaje po satima.
    • Izvještaj udjela sirovina u normativima.
    • Izvještaj knjige normativa.
    • Izvještaj prodaje određenog artikla po danima.
    • Knjiga dnevnih prometa.
    • Izvještaj profita.
    • Liste i rekapitulacije primki, izdatnica i otpisa.
    • Trenutno stanje skladišta i povijest stanja skladišta na dan i sat.
    • Lista i izvještaj inventure.
    • Kalkulacija artikla.
    • Materijalna kartica određene sirovine.
    • Izvještaj nabave i utroška određene sirovine za odabrani period.
    • Izvještaj stanja uplata za virmansku vrstu plaćanja.
    • Lista tvrtki dužnika.
    • Lista dnevnih pologa.
    • Izvještaj početka rada za svaki radni dan.
    • Izvještaj aktivnosti konobara.

    INAČICE PROGRAMA 

    Blue POS program dolazi u dvije inačice:
    • Standard PC i
    • Touch Screen verzijaStandard PC verzija dizajnirana je za rad koristeći klasičnu tipkovnicu dok je Touch Screen verzija dizajnirana za rad s Touch Screen ekranima (osjetljivim na dodir). Razlika je i u tome što klasične POS blagajne rade sa šiframa i bar kodom, dok Touch screen inačica prikazuje artikle na ekranu u vidu botuna. Iako su inačice programa različite u prikazu i načinu rada, pružaju iste mogućnosti. Isto tako, u istom ugostiteljskom objektu moguć je rad obje inačice povezanih u jedinstveni sustav.

    ZAŠTO BLUE POS?

    • Potpuna kontrola nad radom.
    • Ubrzava sve vaše poslove, sa svim informacijama za poslovanje i nabavu.
    • Pristup kasi s udaljenih lokacija (od kuće) te daljinski tisak svih izvješća.
    • Olakšana interakcija sa knjigovođom.
    • Jednostavan rad s programom.

    Olakšajte svoj rad i postanite Blue POS korisnik.

  • Neosalon

    Fiskalna blagajna i POS uređaj u jednom

    Neosalon je jednostavna ali moćna fiskalna blagajna i POS uređaj bez ugovorne obveze.

    Radi na Neosalon “sve-u-jednom” uređaju ili na vašoj opremi.

    • olakšava poslovanje malim poduzetnicima
    • integriran POS uređaj za beskontaktno plaćanje
    • odlična opcija za sezonsko ili cjelogodišnje poslovanje

    Što su fiskalna blagajna i POS uređaj?

    Najpovoljnija fiskalna blagajna s integriranom opcijom beskontaktnog kartičnog plaćanja. Uz nju nije potrebno dodatno nabavljati poseban uređaj za plaćanje karticama, već je sve sadržano u ovoj „sve-u-jednom“ mobilnoj fiskalnoj blagajni.

    • vrlo niske naknade za provedenu transakciju
    • uplate su vidljive na računu najčešće već sljedeći radni dan
    • u bilo kojem trenutku se opcija može deaktivirati ako Vam se pokaže nepotrebnom

    Zašto odabrati Neosalon fiskalnu blagajnu i POS uređaj?

    Neosalon je svestrana blagajna koja štedi Vaše vrijeme i olakšava Vam poslovanje.

    • jednostavno postavljanje i korištenje
    • neograničena korisnička podrška, sve na jednom mijestu
    • besplatna ažuriranja u skladu sa zakonom

    Kako fiskalna blagajna i POS Neosalon može pomoći vašem poslovanju?

    Mi brinemo o vašem poslovanju, a vi se posvetite klijentima.

    • automatsko slanje knjigovodstvenih izvješća
    • automatsko vođenje knjige prometa (KPR obrazac)
    • svi podaci se trajno pohranjuju i dostupni su u svakom trenutku, i na drugom uređaju     

    Instalacija fiskalne blagajne na vašoj opremi

    Neosalon fiskalna blagajna pogodna je za sve djelatnosti. 

    Neosalon blagajna može se instalirati na sve android uređaje kao što su računala, laptopi, tableti i mobiteli. 

     

  • Mali Hotel

    Računalni program Mali Hotel namijenjen je privatnim iznajmljivačima, vlasnicima manjih hotela,te vlasnicima kuća isvih objekata koji se iznajmljuju.

    Smanjite mogućnosti overbookinga.

    Praćenje rezervacija zna predstavljati pravu muku u ljetnim gužvama.

    Povežite vaše smještajne jedinicesa portalima za oglašavanje rezervacija.

    Računalni program Mali Hotel nudi sljedeće usluge:

    • Vođenje rezervacija - Sve počinje od rezervacije u kojoj se vrši odabir smještajne jedinice u kojoj će gost boraviti i upisa vremenskog intervala boravka. Prikaz rezervacija može biti i u grafičkom obliku kao na slici iznad. Program omogućuje i unos rezervacija za sljedeću godinu, podržava povezivanje sa portalima za oglašavanje smještaja i smanjuje mogućnost overbookinga bez potrebe logiranja na Booking.com, Airbnb…
    • Upis gosta u objekt i prijave - Kada gost dođe na osnovu ranije upisane rezervacije nastavljamo dopisivati ostale podatke. Prijave gostiju u eVisitor, ispis trenutnih gostiju u objektu, ispis zauzetosti smještajnih jedinica, dolazaka, odlazaka gostiju vrši su u ovoj formi. U slučaju da ne želite funkcionalnost slanje prijave iz programa u eVisitor podatke upisujete u skraćenom obliku.
    • Zaduženje usluga - Gostu možete zadužiti uslugu odmah po dolasku, na kraju boravka ili tijekom boravka Kod zaduživanja boravišne pristojbe program prema datumu rođenja zadužuje puni iznos ili 50% punog iznosa. Dodatne usluge upišete ako ih imate u ponudu npr. najam broda, bicikla, pranje, peglanje, prijevoz i sl.. Opciju uvećanje cijene za kraći boravak definirate sami upisom broja dana.
    • Izdavanje računa - Račun se može izdati na sobu ili kod grupnog na više soba. Nosilac računa osim gosta može biti agencija s kojom poslujete (partner). Program podržava više načina plaćanja dio gotovinom a drugi karticom. Probni ispis omogućuje provjeru stavki računa te se time smanjuje mogućnost pogrešno zaključenih računa. Zaključeni račun se može ispisati na više ponuđenih strani jezika. Ispis ukupnog iznosa računa je i u eurima po tečaju kojeg ažurirate.
    • Smanjenje mogućnosti dvostruke rezervacije - iCalendar se koristi u turizmu kao jednostavan i praktičan način za sinkronizaciju rezervacija između kalendara različitih turističkih agencija Booking.com, AirBnB, HomeAway, web portala s direktnim kontaktom s gostima ApartmanInfo.hr i vlastite web stranice ukoliko imate na web stranici kalendar zauzetosti.To znači da će se rezervacija, odnosno zauzeti termin koju primite na jednoj web-lokaciji automatski pojaviti na svim drugim povezanim web-lokacijama, tako da nećete imati problema s dvostrukim rezervacijama, ali i nećete se morati na svaku web lokaciju prijavljivati i ručno upisivati zauzete datume.

Aktivni filteri